Other photos of the finished 2.6 Jinashi Shakuhachi. The collor of the bamboo is more accurate to the original.
Bamboo: Nice speckled Madake, hard and dense piece
Bore: Dark red Urushi lacquer, two thin layers without a Ji paste (Ji-Nashi)
Tuning: Well with itself. Basic tone: G-sharp (A=430 Hz)
Playability and fingering: Flute play trough full 3 octaves.
Quick attack, loud. Is not difficult express the sound.
I
Otsu (lowest octave): Responsive. Nice RO note.II
Kan (second octave): Also responsive, work well.I-Chu-Meri or Go-No-Hi-Chu-Meri X|OXOO > (meri) or X|OXOX > (meri).
Chi-Ru Tsu-Ru pattern often used in Dokyoku play well.
III
Dai Kan (third octave): Go-No-Ha O|OXXX
Yon-Go-No-Ha or A O|XXOX >> (dai-meri)
Ni-Shi-Go-No-Ha O|OXOX
San-No-Ha X|XOOX > (meri)
Yon-No-Ha O|XOOX
Tsu X|XXXO > (meri)
Re-Meri X|XXXO
Re X|XXOO
Chi-Meri X|OXOO
Chi O|XOXX > (meri)
Hi-Meri O|XXXO
This flute can hold the player with medium hands.
***
Další fotografie dokončené 2.6 džinaši šakuhači. Barva bambusu na fotografiích lépe vystihuje originál.
Bambus: Hezký skvrnitý Madake, pevný, s hustou strukturou vláken.
Vývrt: Tmavočervený uruši lak, dvě tenké vrstvy laku bez výplně pasty Dži.
Ladění: Správně sama k sobě.Základní tón A=430 Hz
Hratelnost a prstoklad: Flétna má rozsah více než tři celé oktávy.
Rychlý nástup tónu, znělá. Není obtížné modelovat zvuk expresivněji.
I
Otsu (první oktáva): se snadnou hratelností. Nota RO zní příjemně.II
Kan (druhá oktáva): Též snadno hratelná, správné ladění.I-Chu-Meri nebo Go-No-Hi-Chu-Meri X|OXOO > (meri) nebo X|OXOX > (meri).
Chi-Ru Tsu-Ru vzor užívaný v Dokyoku funguje správně.
III
Dai Kan (třetí oktáva): Go-No-Ha O|OXXX
Yon-Go-No-Ha nebo A O|XXOX >> (dai-meri)
Ni-Shi-Go-No-Ha O|OXOX
San-No-Ha X|XOOX > (meri)
Yon-No-Ha O|XOOX
Tsu X|XXXO > (meri)
Re-Meri X|XXXO
Re X|XXOO
Chi-Meri X|OXOO
Chi O|XOXX > (meri)
Hi-Meri O|XXXO
Flétnu mohou snadno držet hráči se střední velikostí rukou.